duminică, 26 februarie 2012

And the winners are....

In primul rand vreau sa va multumesc tututor pentru ca ati decis sa participati la concurs. Ma bucur foarte mult sa vad ca sunt si alte mamici care se joaca cu copiii lor, imi plac activitatile mi le-ati impartasit si pe care o sa le incercam si noi, cu siguranta, si imi pare rau pentru ca nu am un premiu pentru fiecare.
In urma tragerii la sorti Teo a ales castigatorii concursului, astfel: X si 0 merge la Luminita, setul de numere catre Cristina si zarurile spre Valentina. Va rog sa imi scrieti pe noisicaminulnostru@yahoo.com pentru a stabili impreuna datele de contact si detaliile de livrare.
Spor la joaca si va mai asteptam la alte concursuri!

4 comentarii:

  1. E buna adresa de e-mail pt ca mie nu imi merge

    RăspundețiȘtergere
  2. multumim mult pentru premiu, cred ca Teo mi-a purtat noroc:).
    am trimis si eu mail si intr-adevar primesc Failure Delivery, probabil e prea plina casuta?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu de ce nu merge adresa de mail. va rog sa imi scrieti pe mc9sp@yahoo.com. Asta trebuie sa mearga.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim frumos pentru premiu. Eu am trimis mail si a mers. Totusi o sa trimit si la cealalta adresa.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...