luni, 27 februarie 2012

Activitate senzoriala cu orez colorat

In asteptarea primaverii i-am pregatit o activitate Teodorei care a tinut-o ocupata cam o ora jumatate. Un adevarat progres!!! Ieri am colorat cam 250 grame de orez cu acuarele (2 guase de verde) si le-am lasat la uscat in balcon, si astazi le-am ornat cu buburuze, flori, fluturasi, etc. pt a fi cat mai atractive.
Iar de la o alta mamica de pe blog am preluat o idee foarte practica - in sufragerie am intins un cearsaf pe care am lasat-o pe Teo sa se desfasoare, sa transfere, sa amestece orezul, sa faca ce vrea ea atata timp cat se limiteaza la cearsaf.

2 comentarii:

  1. foarte frumos. o sa incerc si eu sa colorez orezul (e prea complicat pt noi tabloul vostru) dar pt joaca merge.
    azi si noi am lucrat cu orezul, dar nu ne-am limitat la nimic. mare dezordine am facut, dar l-a tinut mult timp ocupat :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe un site din afara am vazut si paste colorate, cred ca o sa incercam si noi, sa vedem daca pastele se coloreaza.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...