joi, 1 decembrie 2011

Decoratiuni din conuri de brad

Ne-am propus ca in fiecare zi a acestei luni, pana la Craciun, sa facem cate o activitate legata de aceasta sarbatoare.
Astazi am folosit: conuri de brad (stranse de asta vara), pom-poms, sclipici,acuarele si lipici.

 
Pentru conul cu pom-poms (care se doreste de fapt a fi un alt fel de bradut) am folosit lipici pe a prinde "globurile", iar celelalte (imi propusesem sa fac cu Teo doar unul, dar mi-a placut cum a iesit si am mai realizat doua - pt un ornament prin casa) intai le-am pictat cu verde, dupa care le-am acoperit cu sclipici.
Iubita mea a fost foarte cooperanta, a pictat, s-a jucat cu sclipici si bine-nteles ca s-a laudat lui taica-su.
Ideea cu conul de brad ornat cu pom-poms am preluat-o de pe net, dar, imi pare rau, nu mai gasesc linkul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...