joi, 17 noiembrie 2011

Carusel

Urmatorul joc este format din 8 jumatati de cercuri care formeaza impreuna 4 planse rotunde (cu alimente, animale, jucarii si mijloace de transport) si alte cercuri mai mici care trebuie asociate celor 4 cercuri, in functie de imaginea pe care o reprezinta. Poza este mult mai reprezentativa.

Teo a asociat corect cercurile mici la plansa mare aferenta, insa cred ca a facut acest lucru doar pt ca a vazut imaginea desenata pe cercul mare si nu pentru ar fi facut ea vreo clasificare, de genul aceasta este o jucarie si o asociez plansei cu jucarii.

2 comentarii:

  1. La joculetul acesta, scopul nu este doar impartirea jetoanelor pe categorii ( animale,alimente,jucarii si vehicule), dar si acela de a aseza piesele la locurile corespunzatoare, din punctul de vedere al culorilor care le compun.De exemplu marul ar trebui pus la rosu si verde. Banuiesc ca stiti asta deja ( de vreme ce unele piese sunt asezate corect, ori o fi doar intamplator? :) ), si totusi nu ati precizat in descrierea jocului. E prea frumos si interesant joculetul, ca sa nu va las un mic comentariu aici :) .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Julia, iti multumesc pentru clarificari, sunt foarte utile. Noi am luat jocul de la o doamna care aduce jucarii second (e un magazinas de cartier, am mai povestit despre el pe blog), e in germana si eu nu inteleg instructiunile...prin urmare ne-am jucat cam cum am banuit ca se joaca...

      Ștergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...