marți, 15 noiembrie 2011

Ce lipseste din imagine

Printre activitatile preferate de Teodora in ultima perioada este aceea de scris/desenat ("hai schiem" cum zice ea). In afara de cateva mici "desene" pe care le face singura, tot timpul asteapta sa ii desenam noi si ea sa asiste si eventual sa imite sau sa completeze. Intr-una din sesiunile noastre de desenat, am pregatit o activitate de recunoastere a elementelor lipsa dintr-o imagine. Am desenat cateva obiecte incomplete (o umbrela fara maner, un brad fara varf, o casa fara acoperis, un peste fara coada) si am incercat impreuna cu Teo sa identificam ceea ce lipseste din imagine. Pana la urma am si terminat desenele, dupa cum se observa mai jos. Ce ma bucura foarte tare este ca Teo si-a dat seama la lipseste "batul" de la umbrela si coada de la peste. Celelalte 2 desene le-a recunoscut, dar nu a stiut sa imi spuna cum se numesc elementele lipsa (acoperis si varf) - ar trebui deci sa imbunatatim vocabularul.
Si bine-nteles ca l-a scris pe 1 si mai nou pe A, care este de fapt 1 la care se adauga o linie orizontala. Iar desenele din coltul dreapta jos sunt de fapt niste incercari de a-l scrie pe 2. Tot de la buni a invatat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...