luni, 14 noiembrie 2011

Broasca testoasa

Cea mai buna prietena a mea, Luci, mamica pasionata si implicata in mod activ in cresterea unei minunate fetite, E., care locuieste in Italia, a descoperit si pe acele meleaguri straine noua alte mamici care fac ceea ce incercam si noi sa facem - sa ne petrecem timpul impreuna cu copiii nostri intr-un mod cat mai placut, creativ si mai ales educativ.
Acesta este linkul http://attivitacreativebambini.blogspot.com/2010/07/riciclo-creativo-tartarughina.html de pe care ne-am inspirat in realizarea unei broaste testoase.
Am folosit carton, culori (aici Teo a contribuit cel mai mult - la colorat) si fundul unei sticle de plastic pe care am lipit-o de trunchi cu banda adeziva.
Iata mica noastra realizare:

Sper ca va place, noi ne-am distrat realizand-o.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...