luni, 17 octombrie 2011

Texturi diferite - pietricele rosii

Din ce-am mai citit pe net, am retinut ca atingerea este la fel de importanta ca vederea in procesul de invatare si de retinere a informatiilor, iar activitatile care implica simtul tactil ii ajuta pe copii sa-si imbunatateasca mai multe abilitati, incepand cu cele matematice si pana la cele de gandire.
Activitatea senzoriala de astazi, explorare prin atingere, - 3 tipuri de pietricele, aceeasi culoare, dar dimensiuni si texturi diferite. Ce-am facut - am identificat felurile de pietricele - mai mici, mai mari, fine, mai putin fine - scopul fiind acela de a face distinctia dintre diferitele texturi, forme, marimi.

Dupa care am lasat-o pe Teo sa le exploreze, sa le transfere, sa le amestece, sa faca ce vrea ea. Poza este deci facuta inainte si nu dupa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...