sâmbătă, 15 octombrie 2011

Pictura cu faina

Intr-una din zilele astea am facut snitele. Si, ca de fiecare data am primit "ajutor" din partea Teodorei - la turnat faina si pesmet, la batut ouale, la trecut snitelele prin faina, etc. Numai daca ati sti ce fetita gospodina am... La un moment dat s-a plictisit si a inceput sa se joace cu faina, sa o transfere, sa o arunce pe jos....era toata plina de faina si ea si bucataria....asta spre marea mea "bucurie". As pune o poza dar....mai bine nu...
I-am oferit in scurt timp o alternativa, pe o tava i-am turnat niste faina si am invitat-o la "desenat". Iat-o pe Teo in actiune:
 

Activitatea in sine pare una interesanta pentru copilasi, dar nu este una la fel de atragatoare si pentru mamici, care trebuie sa stranga faina de prin toata bucataria (in cel mai bun caz), sa dea cu mopul, etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...