marți, 5 iulie 2011

Ice Cube Painting

Am descoperit pe un site o modalitate interesanta de a picta. Si cum Teodorei ii place sa deseneze am si pus-o in practica. Este vorba de pictura folosind cuburi de gheata colorate.
Iata ce am facut:
- am amestecat tempera cu putina apa;
- am transferat apa colorata in suportul de facut cuburi de gheata din frigider;

- am bagat suportul la congelator cam o ora, dupa care l-am scos si am introdus betele de inghetata....Le-am si potrivit pe culori (betele cu apa) si le-am bagat din nou la congelator pana au inghetat complet;


- le-am scos cam cu 5 minute inainte de a i le arata Teodorei din congelator pentru a le desprinde usor de suport.

Teodorei i-au placut la nebunie. In special cel mov, movul fiind culoarea preferata in ultima vreme. Singurul inconvenient e ca la un moment dat gheata incepe sa se topeasca.
Sursa de inspiratie: http://www.firstpalette.com/Craft_themes/Colors/Ice_Cube_Painting/Ice_Cube_Painting.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...