miercuri, 6 iulie 2011

6....braduti

A trecut ceva timp de cand nu i-am mai prezentat "oficial" Teodorei un nou numar. Si cum de acum e domnisoara mare si ar trebui sa le cunoasca si sa le recunoasca, m-am gandit sa continui cu numerele de la 6 la 10. O sa-i pregatesc ca si pana acum cateva activitati de identificare.
Pentru urmatoarea activitate am folosit:
- 6 bucati de carton taiate in forma de triunghi;
- niste autocolant verde ( sotul meu lucreaza in domeniu si de acolo avem provizii..);
- cateva numere din spuma (numarul 6) pe care le-am lipit pe fiecare bradut;
- 6 bete de inghetata;
- o cutie goala de fervex, pe care am gaurit-o in 6 locuri atat cat sa incapa fiecare bat de inghetata. Nu am mai apucat sa o autocolez.
Teo trebuie sa introduca fiecare bradut in cutie si cu aceasta ocazie sa-l cunoasca pe 6.

Sursa de inspiratie: un site pentru care nu mai am link-ul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...