joi, 16 iunie 2011

Roteste si potriveste

De cand m-am intors la serviciu timpul dedicat pregatirii si realizarii activitatilor pentru si cu Teodora s-a redus substantial. Cu toate acestea mi-am propus ca in fiecare zi sa facem cate o activitate noua impreuna si incerc cat pot sa ma tin de plan. Acum multe activitati le facem ad-hoc si in general ma orientez spre activitati care, ca si pregatire, nu sunt mari consumatoare de timp.
Pentru jocul de mai jos am folosit:
-2 foi de carton colorat, pe  care le-am taiat la rotund, cu diametre diferite,
-4 autocolante cu animale (dintr-o carte cu autocolante de la Teora) pe care le-am taiat in jumatate, jumatate am lipit pe cercul galben si cealalta jumatate pe cercul portocaliu,
-o bucata de elastic (din acela cu care se leaga banii) cu care am legat cele 2 cercuri.
Mi-a luat cam 10 min sa pregatesc acest joc.
Teo trebuie sa roteasca cercul galben pana cand formeaza un animal intreg.

Din nefericire, Teo nu prea a apreciat acest joculet si deja l-am gasit pe sub pat dezmembrat.
Sursa de inspiratie: http://www.crayola.com/crafts/detail/mix--match-animals-game-craft/

Un comentariu:

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...