luni, 13 iunie 2011

Primele mele autocolante

I-am cumparat mai demult Teodorei niste carticele cu autocolante de la Teora, dar tot am amanat momentul prezentarii lor din cauza ca ma gandeam ca e prea micuta. Intr-una din zilele astea, neavand alta activitate pregatita, am scos una dintre ele. Cartea se prezinta in forma de mai jos.
Eu am taiat pe contur autocolantele care se potriveau pentru prima pagina si pentru inceput i-am aratat eu cum ar trebui facut, doar suprapunand imaginea si nu lipind-o. Nu am lipit imaginea pt ca, in general, daca lipesc ceva pe hartie Teodora incearca sa dezlipeasca si cand vede ca nu reuseste, se enerveaza, se supara, plange etc.
Surpriza a fost cand, a doua oara si datile urmatoare, Teo a suprapus corect autocolantul peste imagine si mi-a dat impresia ca e o activitate care ii face placere. Prin urmare o sa continuam si cu celelate pagini.

2 comentarii:

  1. foarte buna ideea de a decupa imaginile :), astfel pot fi refolosite.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pana la urma am lipit autocolantul, dar tot am gasit o modalitate de a refolosi imaginile, decupandu-le si implicandu-le in alte activitati.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...