duminică, 27 martie 2011

Recapitulare forme geometrice

Pt ca a parcurs pana acum cercul, patratul, triunghiul si rombul am decis ca e momentul sa le reluam, sa le fundamentam si abia dupa ce voi observa ca le recunoaste fara nici o problema voi trece mai departe la alte forme. Oricum, Teo da semne ca le stie, dar nu tot timpul si nu asa cum as vrea eu. Poate ca si asteptarile mele sunt mari....
Ne-am jucat cu un puzzle cu forme din spuma. Teodorei ii place in mod deosebit sa le scoata din forma si atunci ii ceream sa scoata triunghiul sau patratul sau...Uneori face uneori nu. Am pus asccentul in mod deosebit pe cele 4 forme.
Sub covorul din sufragerie :))))) am lipit din autocolant cele 4 forme si cu ajutorul altor forme in miniatura (acestea nu sunt lipite) am incercat sa le grupam. Teo doar m-a urmarit. Oare cand va incepe sa colaboreze, ca incep sa ma cam descurajez....?
 Am facut perechi de forme. Aici a mai colaborat, observ din privirea ei ca le recunoaste, dar nu tot timpul raspunde.
 Tot cu acele forme am incercat o asezare a acestora pe caseta corespunzatoare formei respective. Teo era mai preocupata si suparata in acelasi timp de faptul de formele din fiecare sectiune a paginii era lipite si nu putea sa le dezlipeasca.
De pe un site din afara am preluat ideea de mai jos - o cutie de parfum pe care am lipit formele geometrice si eu am adaugat fata de ideea originala si numerele corespunzatoare. Surprinzator a fost faptul ca Teo a apreciat si s-a jucat destul de mult cu aceasta jucarie homemade.
 Nu puteam sa nu ne jucam cu acest cub, care a fost o perioada foarte lunga de timp (mai bine de jumatate de an) jucaria preferata a Teodorei si care inca ii mai atrage atentia.
 Am sortat cateva forme.

3 comentarii:

  1. Buna! Spune-mi, te rog, de unde ai cumparat cubul de sortare din penultima poza? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am primit cadou de la cineva, dar l-am mai vazut la diverse magazine de jucarii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am cautat in magazinele online, nu au pe stoc din pacate :(

      Ștergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...