vineri, 25 februarie 2011

Stimuli pentru simturi

Cand am pregatit briosele, am umezit 2 dischete demachiante cu esenta de rom si esenta de vanilie pt stimularea simtului olfactiv. Esenta de vanilie a fost preferata de Teo, cea de rom fiind respinsa din prima. Cand a venit buni in vizita, s-a dus cu cele 2 dischete si i le prezenta bunicii.
O alta activitate, de aceasta data tactila, pe care am facut-o si care a fost combinata cu prezentarea literei B a fost testarea diferitelor ingrediente - orez, zahar, faina de porumb, linte si naut. Le-am prezentat, le-am simtit textura, le-am lipit pe litera B (practic pe toata coala de hartie) si Teo, la insistentele mele (spun asta pt ca de obicei nu ii place sa se murdareasca pe maini) le-a amestecat, si s-a jucat cu ele. Nu am lasat-o nici o clipa nesupravegheata, dar nici nu a fost tentata sa le duca la gura. Si nici nu am facut mare mizerie.

In alta zi am luat banda scoci, niste scoici, o castana, niste sare in forma bruta si o piatra numita floarea desertului pe care o avem amintire din luna de miere si i le-am prezentat Teodorei pentru pipaire. Interes scazut din partea ei. A pus o singura data mana pe fiecare si atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...