vineri, 25 februarie 2011

Putina practica

Am preluat de pe un forum o idee montessori, cred, care are ca activitate rularea unui covor. Noi am adaptat putin ideea si am rulat un servet de bucatarie, dar ca sa fie mai intersesant pt Teo am ascuns in interior niste paie de baut. Foarte captivata a fost Teo, care s-a jucat vreo 10 min cu acel servet. Nu reuseste sa il ruleze cum trebuie, dar ea incearca. Mititica...deci a prins ideea....


Teo bea apa singura din cana. La inceput tinea apa in gura dupa care o scuipa. Sau uneori se mai uda. Saptamana asta am remarcat la ea faptul ca a inceput sa se ude din ce in ce mai putin. In poza de mai jos bea apa dintr-o cana de jucarie.
Teo cand vrea sa mergem la buni, se duce la usa, isi ia caciula si cheile si ma asteapta ca sa mergem. Intr-o zi, saptamana asta, a deschis singura usa de la intrare. Acum s-a mai inaltat si ajunge la clanta. Sa pic jos cand am vazut usa deschisa....Teo ma astepta, nu iesise din casa, dar....de acum trebuie sa incui usa....O sa patesc ca o vecina, care fiind dusa la magazinul din bloc, a lasat-o pe fetita ei in grija sotului care se juca la calculator. Si cum stau la partier si sotul era ocupat, fetita a iesit din casa si a fost gasita de un vecin in parcare. Doamne fereste...
Stie sa traga si fermoarul.....
Ce fetita mare am...

2 comentarii:

  1. Ador Montessori si ador mamicile care cred in sistemul asta de educatie. Va felicit, Teo e adorabila si ma bucur din tot sufletul ca am facut in aceasta seara cunostinta cu ea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si noi credem in Montessori, si il si aplicam de cate ori avem ocazia.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...