joi, 31 ianuarie 2013

Sa invatam despre noi

Sa invatam despre noi este o carte de la editura Aramis care prezinta copiilor notiuni generale despre corpul omenesc - ce este omul, unicitate si diversitate, care sunt partile corpului, ce rol au ochii, urechile, gura si nasul, organele vitale, membrele superioare, membrele inferioare, de ce se rup oasele, ce este imunitatea. Noi am imprumutat-o de la biblioteca dar cautand pe net am gasit si varianta ei in limba engleza aici
Dupa ce am rasfoit-o cateva zile la rand, am cautat pe net niste activitati care sa se plieze cat de cat temei prezentate si am gasit aici niste printables cu sistemul osos si am creat si noi din imagini printate si apoi decupate acest craft de mai jos.
Un alt craft pe aceasta tema pe care l-am realizat l-am preluat de aici
Apoi i-am prezentat Teodorei cateva organe interne, insistand doar pe identificarea acestora, preluate tot de aici.
Obiectivul acestor prezentari constituie familiarizarea copilului cu notiunile generale si nu insist pentru invatarea tuturor denumirilor si elementelor, consider ca va avea timp suficient pentru aceasta.

2 comentarii:

  1. frumoasa lectie introductiva
    cartea o avem si noi,dar in varianta engleza - Daria o rasfoieste mereu si ma intreaba ce o intereseaza
    pupici printesei tale si spor la invatat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi am imprumutat cartea de la biblioteca, am ramas surprinsa ca nu mai e si varianta in romana.

      Ștergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...