duminică, 25 noiembrie 2012

Intre timp....

Buna tuturor!
Ma bucur tare mult sa va "revad" online..
Revin dupa o perioada care pentru mine a fost foarte incarcata din punct de vedere profesional (si inca mai este), dar am ajuns la conluzia ca lucrul acesta nu ar trebui sa afecteze modul in care ma ocup de propriul copil. Desi in ultima perioada n-am mai postat si nici n-am mai facut activitati intr-un mod organizat cu Teo, totusi am citit povesti (in fiecare zi citim si Frumoasa Adormita de la Adevarul) si am facut exercitii cu preponderenta din Primele lectii si Lectii pentru prescolari de la editura Litera. 
Teo a facut atat de multe progrese intre timp...face puzzle-uri de 12 piese la prima vedere, numara multimi de 10 obiecte, asculta multe povesti, stie si utilizeaza din ce in ce mai multe cuvinte in limba engleza si ne da  replici care ne lasa fara cuvinte. Deci, ar fi pacat sa nu fructific potentialul copilului prin tot felul de activitati, doar pentru ca poate nu stiu eu sa ma organizez mai bine cu timpul....
Ma gandeam sincer sa renunt la partea cu "bloggeritul", dar cred ca si acesta avea un rol care ma provoca permanent sa incerc cu Teo noi activitati, noi jocuri, etc. 
Deci, ca o promisiune fata de mine, fata de copilul meu si fata de voi, revin cu activitatile pe care noi le facem acasa, activitati pe care sper sa le gasiti placute si interesante.



6 comentarii:

  1. bine ati revenit!! m-am intrebat de multe ori ce mai faceti voi! felicitari Teodorei pentru toate progresele!! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ati revenit. va astempam cu drag activitatile! Felicitati Teodorei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc tuturor! Va imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Teo e o fetita "wow", dar asta stiu ca stii deja :) Ma bucur mult ca te-am revazut si virtual!

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...