vineri, 7 septembrie 2012

Pixy laptop

De multe ori ma vedea Teo stand la laptop si de fiecare data cand ma intreba ce fac ii spuneam ca lucrez pt serviciu (ea cand aude de serviciu se linisteste - plec la serviciu si nu plange, lucrez pt serviciu si intelege, etc), pana intr-o zi cand satula de atatea insistente din partea ei de "a lucra si ea pt serviciu" la calculatorul ei, am decis sa ii cumparam si ei o jucarie laptop. A primit cadoul de ziua ei si am cautat sa aiba partea lui educativa. Noi am ales Pixy laptop roz (au si varianta Roby pt baietei) din seria jucariilor educationale Smart Games, imi pare rau am aruncat ambalajul, dar va arat jucaria intr-o fotografie mai jos. Are in total 50 de activitati educative, usor de inteles si logice, 25 in limba romana si aceleasi 25 in limba engleza. Iata cateva dintre ele - invatarea literelor, scrierea literelor, prima litera, scrierea cuvintelor, invatarea numerelor si scrierea lor, mic, mare sau egal, adunare, scadere, invatarea notelor, cutia muzicala, melodii si mai multe jocuri.
 
 
Desi se adreseaza copiilor peste 5 ani, cred ca sunt cateva activitati care merg si la copii mai mici - Teo, de exemplu utilizeaza pentru moment doar invatarea literelor (nu vrea sa incerce si alta functie deocamdata) - apasa 01 ca sa intre pe activitatea cu invatarea literelor si apoi apasa pe cate o litera pe tastatura si apare (si se aude) pe micul ecran litera respectiva (si majuscula si litera mica).
Iar pe tati l-am prins jucand nu stiu ce jocuri...

4 comentarii:

  1. sunt foarte utile laptopurile pentru copii
    avem si noi (pana acum am ajuns la 3 :D ): unul simplu cu litere si cifre - jocuri unde copilul castiga o cupa dupa ce raspunde corect la mai multe intrebari consecutive; al doilea cu litere si cifre , impartire in silabe etc - acestea sunt ale lui Andrei (primul a fost al Dariei); al treilea este al Dariei are un mouse, multe functii cu litere,cifre, cam tot ce inseamna limba romana si matematica (este bun pana in clasa a 4-a daca va tine), plus ca poti selecta sa se schimbe limba si sa vorbeasca in engleza
    spor la invatat si la joaca
    e foarte frumos! sa-l stapaneasca sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noi i-am mai luat un laptop jucarie cand era mult mai mica, dar era o chinezarie ordinara doar cu muzica si atat de mult ne-am saturat de melodiile respective, ca ne-am hotarat sa-l schimbam.

      Ștergere
  2. Arata foarte dragut...deci uite asa se indreapta copiii nostrii de mici catre tehnologie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa tina si ei pasul cu tehnologia, nu?
      Copiii unor vecini cam de aceeasi varsta cu Teo deja umbla singuri la calculator, fiica-mea abia se familiarizeaza.

      Ștergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...