miercuri, 1 august 2012

Activitati olimpice cu fise de lucru

Continuam activitatile noastre cu teme olimpice, la modul general, dupa care ne vom axa pe fiecare sport in parte. Pentru inceput am pictat cercurile olimpice pe care le-am listat de aici, insa Teo s-a grabit si n-a fost atenta la ordinea culorilor, greseala pe care a constatat-o ulterior, dar pe care n-am mai corectat-o pana la urma.
Apoi, am listat de aici niste fise de lucru cu teme olimpice. Pachetul este diversificat, cuprinde pe langa activitatile prezentate mai jos si fise cu numere si multimi de obiecte (sportive, bine-nteles), cutting practice activities, fise de colorat si puzzle din 9 piese.
Azi am reusit sa facem din acest pachet doar cateva:
1. Activitati de prewriting:
2. Puzzle-uri din doua piese cu categorii de sportivi, pe care le-am exersat.
3. Potrivire de perechi.

2 comentarii:

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...