marți, 10 iulie 2012

Concurs - Activitati de calatorie

Ne pregatim de concediu si suntem in cautarea unor activitati care sa o tina pe Teo ocupata pe intreaga durata a calatoriei catre mare (marea altora...din pacate). Va propun un concurs care are ca premii 3 puzzle-uri personalizate cu numele copilului vostru (pt trei participanti), dupa modelul prezentat mai jos:

Puzzle-ul pt Teo are inaltimea de 8 cm si lungimea de 50 cm, iar cele care vor fi realizate pt castigatori vor fi adaptate in functie de numele copilului. Pictarea literelor poate constitui o activitate care poate fi realizata impreuna cu copilul vostru.
Regulament:
1. Va invit sa descrieti in cadrul unui comentariu pe blog o activitate pe care ati facut-o sau pe care aveti de gand sa o realizati in timpul calatoriei cu masina/avion/etc impreuna cu copilul. Toate activitatile vor fi luate in considerare, indiferent de gradul de dificultate, abordare, timp, etc.
2. Dati like pe pagina de facebook a blogului (optional).
3. Perioada de desfasurare a concursului: 10 - 13 iulie (inclusiv);
4. Castigatorii vor fi desemnati prin tragere la sorti, de catre Teo, in data de 14 iulie si vor fi anuntati pe blog si pe pagina de facebook.
5. Realizarea premiilor se va face in perioada 25-31 iulie (avand in vedere ca intre 16-24 iulie vom fi in concediu) si vor fi expediate castigatorilor ulterior.
Abia astept sa va citesc ideile!.

30 de comentarii:

  1. e foarte dragut puzzle-ul.:)
    [ti-am trimis un mail in legatura cu postarea asta]

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim pentru concurs!
    In general, pe mine ma streseaza calatoriile cu masina ... incerc sa pastreze cateva carti noi (cumparate din timp), sa le citim in masina, cateva carti cu activitati poate ... un laptop de jucarie (cu care nu s-a mai jucat demult) ... A, de mare folos ne este noua telefonul/tableta cu jocuri pe ea (jocuri noi, preferabil). Incercam sa evitam condusul cand e soare tare ... daca bate soarele pe I, e ceva infernal, nimic nu ii mai distrage atentia ... Va dorim drum bun si usor, si o vacanta minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Adina, si pe mine ma streseaza calatoriile, insa sper ca Teo, care e de obicei foarte intelegatoare, sa se comporte bine.

      Ștergere
  3. Wow, puzzle-urile sunt foarte frumoase, faci si pe comanda? Noi calatorim cel mai des cu trenul si mereu am la mine carticele pentru citit si colorat si, mai nou, cardurile scrie si sterge. Recent am descoperit si niste carticele pe care pictezi doar cu apa, asa ca i le iau si pe acelea, asa nu facem mizerie, iar daca varsa apa, e doar apa, nu o mizerie plina de acuarele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sotul meu lucreaza in productie publicitara si are acces la tot felul de materiale, utilaje, oportunitati. Probabil ca intr-un viitor (mai apropiat sau nu, o sa vedem) o sa dezvolt ideea, dar deocamdata sunt prevazute doar ca premii pt acest concurs.

      Ștergere
  4. Calatorie placuta! Noi tocmai ne-am intors de la mare, cu trenul, vreo 7 ore. Daria are 4 ani...ne-au fost de ajutor Cartile de Joc cu Meserii (Laura stie) http://cleverbook.ro/?p=23, o carticica cu abtipilde (un fel de sudoku ptr copii http://www.elefant.ro/carti/carti-pentru-copii/grupe-de-varsta/iv-vii-ani/gandeste-si-lipeste-i-154357.html), i-am tiparit de acasa niste desene pe care sa le coloreze in camera sau pe unde mai mergem, i-am luat niste creioane de "drum", pe tren am avut noroc ca la dus am nimerit in vagon cu o familie cu 2 fetite, putin mai mari decat daria...si s-au jucat Ciresica vinde mere, Din Oceanul Pacific si Un marinar de la Marina (jocuri cu mainile). daria a fost tare incantata de toate astea, si a si invatat cantecelele jocurilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De la Clever book am castigat si noi, prin intermediul unui concurs de la Pitici dar voinici, un set cu activitati pt calatorii, care sunt foarte dragute si interesante. Sunt un must have in calatoriile noastre.

      Ștergere
  5. tocmai am pus o postare cu o idee pentru calatorii.
    daca iti las linkul, se ia in considerare?
    nu de alta, dar e nevoie si de poze ca sa vezi exact ce am lucrat.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, o sa iau in considerare link-ul,
      am vazut pe blog activitatile,
      foarte reusite sunt, te felicit

      Ștergere
    2. multumesc!:)

      daca e nevoie sa scriu si alte detalii, anunta-ma, te rog.

      http://10littlelucky.blogspot.ro/2012/07/din-vacanta-eu-vad-la-fereastra.html

      Ștergere
  6. foarte frumos puzzle-ul! asa ca ne inscriem si noi in concurs.
    ce facem noi cand calatorim ca sa ne fie mai usor:
    1. cel mai important: plecam dimineata devreme. cam ora 5 este ora de plecare. luam copiii dormind si ii punem in masina (noi suntem gata, si la sfarsit ii punem in masina). astfel ei dorm inca vreo 2 ore jumate sigur.
    2. ii arat tot ce e posibil pe geam. cel mai mult urmareste animale si tractoare.
    3. facem pauze. o pauza de 10 min la o benzinarie face minuni. folosim toaleta, mai cumparam ceva etc.
    4. iau cateva jucarii (dar astea il tin ocupat f putin) sau carti
    5. telefonul lui tati cu desene animate. asta e asul din maneca. avem cateva desene care ii plac mult si i le arat. acum vrem sa ii punem si ceva joculete/aplicatii.

    cu toate aceste idei au trecut foarte usor cele 5 ore pe care le-am facut recent cu masina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noi plecam uneori foarte devreme sau chiar noaptea..Iar ideea cu telefonul este foarte buna, Teodorei ii place in perioada asta mica sirena, doar la acest film s-ar uita...deci poate o incercam

      Ștergere
  7. participam cu drag;puzzle-urile sunt super!
    pentru drumurile cu masina,indiferent cat de lung este drumul, am masina plina cu jucarii (aleg intotdeauna ceva cu care nu s-au mai jucat;mai nou ii las sa-si aleaga singuri ce sa ia in masina)
    printre jocurile noastre preferate sunt: jocul savant (am scris despre el pe blog), am inventat un joc pentru cei mici (las aici linkul http://piticidarvoinici.wordpress.com/2011/11/17/joc-in-masina/) ; avem diverse jocuri distractive (http://piticidarvoinici.wordpress.com/2011/09/27/jocuri-in-masina/)
    mai nou, avem inca inca un joc interesant :D : de 1 iunie le-am facut cadou cate un volan si se joaca in masina cu ele :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super idei...Tot timpul am gasit la voi pe blog lucruri interesante!

      Ștergere
  8. Eu am vazut o activitate tare draguta- o foaie de smirghel si bucati de lana de diverse culori si marimi. Lana se prinde pe smirghel si copilul poate modela peisaje, oameni, ba chiar cifre si litere- ca si cum ar desena. Sper sa fac si eu cu S. si sa pun pe blog cat de curand.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce idee buna, abia astept sa vad cum va iese voua si incercam si noi.

      Ștergere
  9. Când mergem în România călătoria durează cam 30 -34 de ore cu autocarul! La un moment dat simt că mai bine mergem pe jos, pentru că e taaaaaaare greu cu un copilaș la așa drum lung! Oricum în astfel de cazuri, luăm cu noi de toate :D Adică și cărți, și un caiet cu pixuri sau culori, mașinuțe mici, sau jucăriile lui preferate care știu că-l țin ocupat...îi arătăm pe geamul autocarului tot ce poate fi interesant pentru el, numărăm etc. Facem o droaie de activități, iar la fiecare popas îl scoatem la alergat puțin pe afară...că săracu e sătul de atâta mers :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 30-34 ore?
      Copilul tau este cel mai intelegator si rabdator!
      eu sigur as ceda.

      Ștergere
    2. Sunt de acord cu http://casadincamp.wordpress.com/.. Cred ca ai un copil extraordinar, si cu siguranta si pregatirile voastre dau roade.

      Ștergere
  10. Si eu sunt in plin proces de infaptuire a unei liste de activitati pentru un drum de 7-8 ore.
    - mi-am propus sa pregatesc un stick cu melodiile ei preferate, atat din cele pentru copii, cat si din ce mai auzim pe la radio, iau si microfonul de jucarie din dotare si iincropim un karaoke. Sper doar ca si soferul (adica tati) sa nu aiba nimic impotriva. :)
    - am pregatite 4-5 carti noi, un joc cu puzzle din 2 piese cu cifre, incropesc pe loc si o numaratoare pe geam; mi s-a parut extraordinara ideea lui luckylittle.
    - voi avea cu siguranta creioane si foi albe, sau un caiet, pentru mazgaleli diverse; am si o mica tablita, cred ca sta pe marginile scaunelului de masina ca sa improvizam o masuta, e pe lista de verificat;
    - ma mai gandeam la un joc gen fazan, am mai avut incercari si a iesit ceva-ceva:
    - am imbracat scaunul din fata cu un tricou pe care am cusut (de fapt mama mea a cusut) niste buzunare: astfel Cezara are in fata ei buzunarele in care se vor gasi diverse alte maruntisuri de ocupat timpul.
    Drum bun! Si concediu placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce mult imi place ideea cu buzunare cusute pe tricou!
      e de facut, multumesc pentru sugestie!

      Ștergere
    2. Imi place si mie ideea cu buzunarele si e usor de pus in practica. Cred ca ar merge si un ghiozdan cu mai multe buzunare, ar avea cam acelasi efect.

      Ștergere
  11. Noi am fost intr-o vacanta scurta la munte si pe drum am avut setul de carticele cu Peppa Pig (6 carti)care le-a tinut ocupate o buna bucata de drum: lecitisem de mai multe ori acasa si Elena ii povestea Mariei din fiecare si spoi pe rand le puneam la loc in cutiuta lor.
    Au mai avut o jucarie muzicala de tipul cauza-efect (apesi/tragi de ceva si scoate un sunet), asta mai mult pentru Maria.
    Cand o sa mergem la mare vom pleca destul de devreme, pe la 2 noaptea si cred ca vor dormi pana acolo.
    Vacanta placuta sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos! Ce bine e ca sunt doua....Se iau una cu cealalta si trece timpul altfel.

      Ștergere
  12. Noi nu am calatorit foarte mult, dar chiar si asa am reusit sa facem cateva activitati.
    Cel mai bine a mers la L, cartile de joc de la editura Gama, noi le avem pe cele cu Primele cuvinte. Eu ii aratam cartea/cardul si el trebuia sa numeasca obiectul/animalul respectiv. Apoi el trebuia sa caute un anumit obiect spus de mine.
    Alte activitati sunt cele bazate pe cartile cu jetoane, ferestre, adica cele care fac ceva(L a indragit si cartea Siretul buclucas-ii place mult sa bage sireturile prin gaurile paginilor.)
    O a treia activitate nelipsita este tabla magnetica, pe care scriem si desenam tot ce ne trece prin cap.
    Deocamdata astea sunt activitatile pe care le facem in calatorii.
    Vacanta placuta sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumim!E buna idea cu primele cuvinte, cred ca o sa mearga si la Teo..O sa-i pregatesc si eu Teodorei niste imagini si apoi sa caute pe fereastra acel obiect.

    RăspundețiȘtergere
  14. Cu copiii care stiu sa citeasca, am incercat sa formam cuvinte din literele de la numerele altor masini. Daca sunt mai mici, sa gaseasca obiecte de diferite culori: rosu, verde etc pe care le vad pe geamul masinii. Copiii mai pot incerca sa ghiceasca marcile masinilor. Fetita mea are 11 luni si deocamdata sta in scaunelul ei si se uita pe geam :) dar m-am mai jucat cu alti copii. Ne-ar placea sa castigam acest puzzle frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu un baietel care la aproape 3 ani stie toate marcile de masini. E foarte simpatic...La noi functioneaza deocamdata jocul cu culorile.

      Ștergere
  15. In general evitam drumurile lungi cu masina. Avem 2 fetite (3 ani si 4 luni si 1 an si 3 luni, Rebeca si Estera), au ambele scaunele de masina in spate si de obicei punem un CD (contine melodii de copii gen Lolipop si alte hituri) si cantam, batem din palme, invfartiri de maini,ridicari, etc, facem tot dansul cu totii:) Dupa ce se plictisesc de asta avem animalute mici (diverse) cu care ele se joaca in spate impreuna, se distreaza de minune:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca toti parintii incearca se evite drumurile lungi cu masina, si noi facem la fel, dar nu se poate mereu. S-ar putea sa ma repet, dar ce bine ca sunt doua surori si mai ales de varste apropiate.

      Ștergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...