joi, 28 iunie 2012

Soricei din branza

Nu stiu daca v-am mai povestit ca Teo nu mananca lactate (si orice altceva ce e alb, de ex frisca, inghetata, etc). Cu frisca si inghetata n-ar fi problema, dar in afara de o canita cu lapte cu cacao, o bucatica de cascaval si niste branza topita cand si cand altceva alb nu mananca. Iar doctorul ne recomanda cantitati cat mai mari de branza, lapte, etc...
Poate prezentata intr-un mod diferit i se pare mai apetisanta...

Din pacate nu.... in afara de urechi, nas si ochi nici macar nu s-a atins de soricelul meu......

6 comentarii:

  1. Stati linistiti ca nu e nici o nenorocire daca nu manaca atatea lactate(din conta,ca doctorul zice ca asta a invatat el,nu ca ar fi impetuos necesar organismului)...ai mei manaca branza de casa si casacaval,nu cumpar telemea,iar branza topita nu exista la noi,ca nu le dau resturi sa manance...deci atrage-l cu altceva ca oricum calciu si minerale nu le ia din lactate...

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu ca branza topita nu e cea mai buna optiune...si ma bucur ca nici macar pe asta nu o mananca frecvent...In rest, ce sa zic, eu nu am cunostinte medicale si nu ma pricep (si nici nu m-am informat foarte mult in domeniu), dar presupun ca si lactatele au rolul lor bine determinat in dezvoltarea organismului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt consilier de sanatate si multe informatii le-am aflat si eu de la instruiri...de aceea ti-am spus sa nu-ti faci griji in privinta ei,nu o afecteaza...Va pup!

      Ștergere
    2. Iti multumesc pentru sfaturi, sunt binevenite si ma mai relaxeaza.

      Ștergere
  3. pediatra nostra mi-a explicat ca 2 felii de cascaval sunt suficiente pentru doza zilnica de calciu :)
    nici Daria nu vrea prea multe lactate (nu stiu ce le da la gradi',dar se pare ca acolo a invatat sa manance cereale cu lapte - acasa le mananca simple - si mai noi branza cu spaghete)
    ca sa o pacalesc, eu ii fac sandwishuri calde (chiar si vara) care sunt preferatele ei - doar cu cascaval ;)
    de asemenea, eu/mama mea le pregatim tot felul de prajituri cu lapte/iaurt....ca sa-si ia si de acolo calciu cat de cat
    incearca cu cacaolapte sau nesquick - si asa o poti pacali;cei de la nestle au scos si niste milkshake-uri cu diverse gusturi daca vrei sa le incerci (la noi doar Andrei a vrut), dar mai bine i le prepari tu cu fructe+miere/zahar+lapte ;)
    nu trebuie sa fie alba culoarea, ci sa gasesti o varianta sa manance lactate ;)
    eu nu stiu de ce face Daria figuri,mai ales ca pana la 2 ani manca si 4 iaurturi pe zi...dar m-am adaptat la situatie si o fraieresc un pic (placinta cu branza, pateuri cu cascaval,rulada de ciuperci cu iaurt/lapte...)

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti dai seama ca folosim si noi tot felul de trucuri - ba dulciuri cu lactate (papanasi, clatite cu branza, etc), ba sandwishuri, tot ce se poate...doar sa manance si ea ceva...

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...