miercuri, 20 iunie 2012

Incercari tactile

Materiele necesare: carton (noi am folosit doar 6 buc, pt o complexitate redusa), diverse materiale (noi am folosit folie de aluminiu, hartie creponata si o punga), lipici, o foarfeca, un castron si un batic.
Am luat cate doua cartonase pe care am lipit fata verso acelasi material. I se da copilului sa pipaie un cartonas, iar apoi, acesta, legat la ochi, trebuie sa gaseasca in castron, pipaind, un cartonas identic cu cel pe care tocmai l-a simtit in prima faza.

La noi a fost un joc de familie, tatal Teodorei a fost si el acasa si am inceput prin a ne juca noi, adultii....genul asta de atitudine ii starneste imediat interesul Teodorei, care tot cerea si ea sa participe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...