miercuri, 2 mai 2012

Plimbare pe ziare

Teo, careia ii place foarte mult sa sara - nu conteaza pe ce - pat, scari, podea, are nevoie mereu de noi provocari, dar pt linistea noastra, nu asa de periculoase ca cele de mai sus. In cartea de la editura Litera, 501 de activitati pentru copiii, despre care am mai vorbit zilele astea - am gasit o idee pe care am pus-o in practica imediat si care se potriveste nevoilor de topait ale Teodorei.
Cum se joaca - se marcheaza un punct de plecare si unul de sosire. Pot participa unul sau mai multi jucatori, fiecaruia atribuindu-se cate doua foi de ziar (noi am folosit coli de carton). Fiecare participant trebuie sa ajunga la linia de sosire fara sa atinga podeaua. Pentru asta, trebuie sa paseasca (in cazul nostru sa sara) pe o foaie de ziar si apoi sa o puna pe cealalta in fata lor. Apoi, ridica prima foaie, o aseaza in fata si pasesc pe ea. Si, va rog sa ghiciti, oare cu cine se intrece Teo?

4 comentarii:

  1. Daaaaa....
    Cu tati prefera alte activitati - la fel de solicitante - sa mearga cu calutul, sa o arunce in sus...etc

    RăspundețiȘtergere
  2. e vesel jocul, multumim pentru recomandare.:)
    tocmai mi-ai dat o idee pentru o colectie noua.:D

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...