luni, 21 mai 2012

Cifre si litere din nisip

Pentru aceasta activitate am avut nevoie de: carton, lipici, nisip si colorant alimentar (noi am folosit culori din guase).
Pe 5 cartonase am scris numerele de la 10 la 50 - ce-mi propun sa invete si sa recunoasca Teo - dar pot si scrise si litere, alte cifre, etc. Nisipul l-am colorat folosind culori din guase, amestecate cu foarte putina apa (n-am avut colorant in casa) si l-am lasat cateva ore la uscat in balcon. Dupa ce am avut toate materialele pregatite, am aplicat cu niste betisoare de urechi lipiciul peste numere si apoi am presarat nisipul.

Am lasat cartonasele la uscat peste seara, iar dimineata ne-am jucat - le-am denumit, le-am pipait, am incercat sa le asezam in ordine. Ce mi-a placut la aceasta activitate, este ca ii ofera copilului o modalitate placuta de a invata si exersa scrierea, pipaind cifrele in directia corecta.
Activitatea este preluata din cartea 501 Activitati pentru copii, editura Litera.

2 comentarii:

  1. Foarte fain!Imi place ideea de a "construi" numerele.Sunt sigura ca le va recunoaste,mai ales ca sunt rodul muncii ei!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel mai mult i-a placut sa le pipaie si a facut-o in directia dorita.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...