miercuri, 11 aprilie 2012

Cosul cu pui

Activitatea pe care am facut-o azi a fost una senzoriala - intr-un cos am adaugat niste iarba artificiala de hartie, pene si cativa puisori. Teo a participat si ea, a aranjat penele, am numarat puii ("bebicic"), a imprastiat apoi prin toata sufrageria toate "ingredientele" - de asta am fi facut aceasta activitate inaintea finalizarii curateniei de Paste...
Noi avem puii din alta sursa, dar am vazut si aici: http://www.arthobbycreativ.ro/search_show.php?id=&catid=&subcatid=&cos=&ctrl=&lng=ro&grupaid=3682. Si tot pe acest site am vazut si iarba artificiala.

2 comentarii:

  1. dar aveti puisori nu gluma!
    spor la invatat! distractie placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. avem cativa....acum trebuie doar idei sa avem, sa ii folosim

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...