duminică, 18 martie 2012

Picaturi de ploaie

Nu stiu de ce Teo asociaza primavara cu ploaia. De fapt, cred ca nici nu stie exact ce presupune primavara (asta cu siguranta va presupune pt noi activitati tematice de primavara...pt clarificare), pentru ca de fiecare data cand iesim afara intreba "unde e primavara?" si tot ea isi raspunde "acolo in spate la bloc" (asta pt ca i-am tot aratat pe geam afara, ca e cald si a venit primavara).
Revenind la una din activitatile noastre indoor de zilele aceastea, am pregatit un nor (din bucati de vata) si cateva picaturi de ploaie din carton colorat, pe care Teo le-a lipit pe cate un fir de ata (le-am folosit pentru directie). Iata rezultatul nostru:

Sursa de inspiratie: http://www.kiboomu.com/2011/05/10/rain-cloud-mobile-craft/

4 comentarii:

  1. Foarte frumos si-mi plac picaturile colorate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, vreau sa vad si varianta voastra!

    RăspundețiȘtergere
  3. super! picaturile sunt superbe!
    noi am facut in urma cu vreo 2 ani cred (si inca se mentine :D) un nor din carton albastru,l-am decupat si am prins picaturi de ploaie (in iarna aceasta am tot vrut sa fac unul si cu fulgi,dar nu am avut timp) si l-am prins de lustra din camera Dariei :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce idee faina, chiar am sa ma uit la voi pe blog.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...