joi, 12 ianuarie 2012

X si 0

Am citit pe un site, ca acest joc, extrem de simplu si pueril la prima vedere, poate fi considerat un desavarsit joc didactic si chiar este indicat ca acesta sa fie jucat in mod constant de catre cei mici, pentru ca le dezvolta inteligenta, punand accentul pe logica si strategie. E de la sine inteles, ca la Teo nu se pune in discutie vreo abordare strategica, insa ceva franturi de logica a jocului a prins ea, atata timp cat a inteles ca trebuie sa fie trei piese de acelasi fel in linie (doar pe orizontala deocamdata) pentru a castiga. Nu are insa rabdare sa respecte ordinea de completare a spatiilor goale de fiecare jucator in parte, ea aseaza cele 3 x-uri pe o orizontala si se declara din start invingatoare.

2 comentarii:

  1. Buna seara! Va felicit pentru ideile minunate!As vrea sa va itreb de unde va procurati jocurile? Sunt tare interesante!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest joc l-am cumparat de la un magazin local de jucarii second hand. Ca alte cateva pe care le-am mai prezentat aici. Doamna respectiva imi stie preferintele si imi pastreaza mereu cate ceva. Sunt intr-adevar interesante si de o calitate net superioara multora care se gasesc pe piata.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...