duminică, 22 ianuarie 2012

Activitati "in premiera'

Meciul de volei - Miercuri, cand am ajuns acasa, m-a asteptat Teo la usa (si invatata de bunicul) mi-a zis "mama, megi sala?, gioaca fetele volei". Si cum pe mine ma batea acelasi gand, ne-am imbracat si ne-am dus la un meci de volei. Nu este prima oara cand mergem la astfel de meciuri, iar daca la inceput Teo nu statea mai mult de 5 min, acum am ajuns sa vizionam 2 seturi (1 ora). Deja a inceput sa isi faca prietene printre ceilalti spectatori, este vorba de alti copii, veniti si ei alaturi de parintii lor. Dar cel mai haios, a fost, atunci cand dupa ce ne-am intors pt prima data de la un astfel de meci a inceput sa ii arate tatalui ei cum se joaca volei (haios a fost pt ca si eu si tatal ei am facut volei de performanta si cu siguranta stim cum se joaca).
Vizita la muzeul de stiinte naturale din localitate. Muzeul cuprinde o bogata colectie de exponate, piese de biologie, zoologie, geologie si paleontologie reprezentative pentru judetul Neamt. Teo a fost interesata doar de animale (inca de la intrare a anuntat-o pe doamna de acolo de acest lucru), o parte din ele fiind incadrate in diferite peisaje care incercau sa imite mediul lor natural. Am gasit acolo o colectie intreaga de pasari, serpi, insecte si diferite animale de munte iar la momentul respectiv doar noi doua vizitam muzeul, deci ne-am bucurat in liniste si pe deplin de ceea ce am vazut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...