luni, 12 decembrie 2011

Gift tag-uri


Am mai incercat noi, acum ceva timp, pictura cu diverse forme de la plastilina, dar care nu s-a bucurat de prea multa atentie din partea Teodorei. Astazi insa am reluat, cu un scop - a pregati "etichete" pentru cadouri, in traducere libera "gift tag"-uri. Anul acesta vrem sa oferim cadourile impachetate dragut si sa personalizam fiecare dintre ele - mai ales prin implicarea Teodorei.
Deci, am pictat cateva forme, le-am taiat si le-am perforat. Vreau sa notez faptul ca Teo a inceput sa manevreze foarte bine foarfecul, ceea ce pt mine a fost o mare surpriza, pentru ca pana foarte recent abia il tinea corespunzator.


Sursa de inspiratie: http://sunhatswellieboots.blogspot.com/2011/11/cookie-cutter-prints-gift-tags-wrap.html

Un comentariu:

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...