duminică, 4 decembrie 2011

Colaj de iarna

Raluca, de la http://caietpentrucasamea.wordpress.com/, mi-a recomandat mai demult Kaufland-ul pentru un stand cu diverse obiecte la pret redus (3-4 ron), stand pe care am inceput sa il urmarim si noi si de la care am cumparat destul de multe lucruri interesante pe care le folosim impreuna si pentru Teo. La inceputul sezonului de iarna, am cumparat de aici si un set de 5 pungute de articole decorative (brazi, fulgi de nea, mosi craciuni, flori si ingerasi) pe care le-am folosit la realizarea unui colaj de iarna impreuna cu Teo.

Teo a fost mai implicata de data acesta, mult mai mult decat la ultima activitate de acest fel pe care am realizat-o recent, a lipit ea marea majoritate a formelor si a mentionat de nu stiu cate ori ca "mocaciun suna usa, duce dodouri la tita" (Mos Craciun aduce cadouri la fetita).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...