miercuri, 12 octombrie 2011

Sortare forme geometrice

In ultimul timp Teo a devenit pasionata de desen si colorat - diverse, inclusiv dulapuri, pereti, parchet etc. Asta are o oarecare legatura cu tema de azi, pentru ca in incercarea ei de a desena un cerc (mai multe cercuri imperfecte si unite reprezinta pentru ea un cerc) mi-am dat seama ca nu am mai realizat activitati cu forme geometrice de ceva timp. Prin urmare, am improvizat repejor niste plicuri homemade (hartie impaturita si lipita pe margine) pe care am lipit niste forme geometrice din spuma si am rugat-o pe Teo sa sorteze alte forme din spuma identice cu cele de pe plicuri.


Sursa de inspiratie: http://funfrugalmommy.blogspot.com/2010/05/tot-school-shapes.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...