marți, 16 august 2011

Sensory bottles

"Sticlele senzoriale" sunt sticle de plastic umplute cu diverse lichide sau materiale care ofera copilului posibilitatea de observare sau experimentare. Sunt ieftine si usor de realizat si au mare succes la copii, mai ales la cei mici. Prima "jucarie" de acest fel a Teodorei a fost o sticla umpluta cu orez, iar zgomotul produs de aceasta a inlocuit cu succes multe zornaitoare din comert.
Pentru sticlele de mai jos am folosit:
1. orez si naut printre care am amestecat cateva obiecte mici - un zar, niste forme din spuma, niste abtipilduri. Copilul trebuie sa scuture sticla pana descopera obiectul cerut.
2. apa + colorant alimentar galben, in care am introdus cateva bilute rosii care isi maresc dimensiunea in apa;
3. apa + colorant alimentar rosu in care am pus niste spuma de baie - acesta sticla am pregatit-o sapt trecuta si spuma a disparut intre timp;
4. apa + ulei de bucatarie - care prin agitatie provoaca efecte vizuale interesante pt cei mici.
Sursa de inspiratie: http://www.childcarelounge.com/activity/sensory-bottles.php

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...