sâmbătă, 2 iulie 2011

Calatoriile lui Pin-Pin

In perioada 29 iunie - 3 iulie are loc in Piatra Festivalul International de Film pentru copii si tineret "Punguta cu doi bani". Am profitat de acest prilej pentru a merge impreuna cu Teo la un film de desene animate - Calatoriile lui Pin-Pin. Pentru un copil care nu prea mai este interesat de televizor (desi uneori cand ma intorc de la serviciu mi-as dori sa stea in fata lui macar 15 min), ma asteptam ca vizionarea sa nu dureze mai mult de 10 minute. Si chiar asa a si fost. Am ajuns exact  la inceperea filmului, abia am gasit un loc liber in sala, am "dansat" cat a durat prezentarea de inceput, am vizionat primele 5 minute din film, dupa care am plecat. A fost totusi o experienta pentru Teo si acesta a fost si obiectivul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...