miercuri, 22 iunie 2011

Culori

Pentru urmatorul joc home-made am folosit:
-o cutie de lapte praf
-cateva perechi de paie colorate
-o foaie de hartie colorata pt a acoperi o fata a cutiei de lapte
Am gaurit cutia de lapte in mai multe locuri atat cat sa incapa cate un pai si am colorat orificiul astfel creat. Copilul trebuie sa potriveasca culoarea paiului cu cea a orificiului si sa introduca deci paiul colorat corespunzator.
Aceasta activitate i-am pregatit-o Teodorei mai demult, insa nu s-a bucurat de succesul asteptat. Zilele astea a redescoperit-o si a fost foarte cooperanta in realizarea ei. A si introdus cateva paie in mod corect, insa nu sunt sigura daca a stiut sau a ghicit culorile.
Ideea a fost preluata de pe un site din afara, insa am pierdut link-ul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...