duminică, 8 mai 2011

Litera G - Sensory Box

O cutie sensoriala (a sensory box) este un recipient plin cu orice fel de material tactil pe care copilul il exploreaza folosind mainile.  O cutie sensoriala se poate realiza acasa simplu si ieftin. Este o activitate foarte relaxanta pentru copii care antreneaza in acelasi timp si simturile - vaz, pipait, miros, etc. Mai multe detalii puteti gasi aici http://hubpages.com/hub/howtomakesensoryfeelyboxes.
Astazi i-am pregatit Teodorei un sensory box cu litera G. Intr-un castron am turnat gris prin care am ascuns cateva litere de la diverse jocuri, 2 gaini, o girafa, o gaina cu un cocos (piese puzzle) si un gandac. Dupa ce a explorat putin grisul si a descoperit jucariile (activitate cara a durat cam 10 min), am trecut la activitatea de transfer din castron in galeata, folosind mainile, jucariile, lingurile si invers (activitate care a tinut-o ocupata cam 45 de min). Si uite asa am avut in jur de o ora timp pentru diverse activitati gospodaresti, in timp ce Teo se juca linistita. Ce-i drept a trebuit sa dau cu aspiratorul dupa aceea, dar pt mine asta nu e o problema.
Pot fi folosite tot felul de materiale sensoriale-http://redlights.typepad.com/building_a_program/2009/08/101-sensory-bin-ideas.html. Aici veti gasi o multime de idei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...