miercuri, 13 aprilie 2011

Activitati Montessori

Invatam sa asezam masa. Ideea, care mi se pare foarte utila, am vazut-o pt prima data pe copilul.ro. Noi am avut la dispozitie ca si materiale 2 suporturi de farfurii. Una dintre ele am taiat-o respectand conturul lingurei, furculitei, cutitului, farfuriei si a canii si apoi am lipit-o pe cealalta. Astfel Teo poate invata locul veselei la masa.

Activitati de transfer si de turnare. In cazul de fata Teo transfera gris folosind linguritele de lapte praf.
Tocmai am terminat de citit Descoperirea copilului de Maria Montessori. Sunt atat de multe lucruri pe care le-am invatat din aceasta carte si probabil mai sunt cateva carora nu le-am acordat importanta cuvenita si de aceea am sa o recitesc peste ceva timp. In fine, M.Montessori prezinta ca si primul material folosit pt numeratie seria celor 10 bare pt lungimi. Cum noi inca nu dispunem de nici o jucarie montessori, am decis sa ne adaptam, sa improvizam si am facut un material care are la baza acelasi principiu, doar ca e din carton. Avantajul acestui material e ca unitatile care compun fiecare numar pe care il reprezinta o bara oarecare formeaza un singur tot, desi in acest tot unitatile sunt distincte si se pot numara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...