joi, 28 aprilie 2011

Cum ne-am jucat de Paste

1. Perechi de oua. Ouale sunt din plastic si le-am gasit la promotie cu mult inainte de Paste. Teodorei i-au placut foarte mult, mai ales ca nu i le-am aratat pana acum deloc.

2. Alte perechi de oua, de data aceasta din carton si confectionate acasa.

3. Oua cu sunet si fara sunet. In cateva oua kinder de plastic am ascuns cateva jucarioare. Alte oua au ramas goale. Le-am amestecat, iar Teo trebuia pe baza zgomotelor produse sa separe ouale care fac zgomot de cele care nu fac. Data viitoare o sa incercam cu diverse mirosuri.

4. Aruncatul oualelor intr-un castron, activitate care a avut un real succes, urmata apoi de plimbatul oualelor cu carutul papusii prin casa.
5. Transferul oualelor cu lingura dintr-un castron in suportul de oua. Nota 10 pt Teo.


6. Vanatoare de oua. Am ascuns oua prin casa si Teo trebuia sa le gaseasca. Pana s-a prins de activitate in sine si mai ales de locurile pe unde trebuie sa caute, a fost insotita de unul dintre noi.
7. Cursa cu oul in lingura. A fost cea mai apreciata si distractiva activitate pe care am facut-o. Sa ne fi vazut pe toti trei, facand intrecere din sufragerie in dormitor, cine ajunge primul la linia de start. Si bine-nteles ca Teo era cea care ajungea prima si mai avea si lingura cea mai mare.....
Internetul abunda de o multime de jocuri tematice, ar fi fost pacat sa nu profitam si noi de acest lucru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...