duminică, 20 martie 2011

Tenis de masa

Intr-o plimbare prin oras (practic pana la Orion, mai departe rar ajung) am vazut la un stand de jucarii un joc ce continea o masuta mica de tenis de masa (cam 30 cm lungime, cred), 2 palete de jucarie si o minge la un pret destul de ridicat raportat la calitate si dimensiuni. Sincer ma batea gandul sa il cumpar, dar acum imi pare bine ca nu am facut-o pt ca am realizat-o eu acasa o masuta de joc, palete avem si de jucarie si adevarate si avem si mingi. Ideea  am gasit-o pe familyfun.com. O cutie de pizza am autocolat-o, am facut un fileu dintr-o bucata de carton pe care am indoit-o in jumatate, am mai ajustat pe ici pe colo dimensiunile cutiei si gata terenul.
Mai aveam de gand sa improvizam o masa de tenis pe masa de lemn din sufragerie a bunicilor dar fileul e la bunicul la serviciu si atunci amanam pt saptamana viitoare. Nu stiu cine o sa o foloseasca mai mult, noi sau Teo...:)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...