vineri, 11 martie 2011

Practical life

1. Saptamana aceasta Teo a fost foarte cooperanta la strangerea jucariilor, dar doar pt a le imprastia din nou in secunda urmatoare. Nu-i nimic, faptul ca a participat si ea la strangerea lor in cutii sau pungi este un progres pe care eu il apreciez.
2. Pot sa duc o farfurie. Am observat ca ii place sa duca farfurii pe care sunt ceva fructe de ex, dintr-o camera in alta. Am incurajat acest comportament, in ideea in care invata sa tina echilibrul farfuriei, fara sa cada de pe ea fructele. S-a descurcat binisor, mai mult a incercat cu cana mea de cafea (cand eu nu eram atenta), iar acest eveniment s-a terminat cu spalarea parchetului si a hainelor. Bine ca nu a varsat pe covor...:)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...