duminică, 20 februarie 2011

Arta

Saptamana asta am avut o incercare de colorare a unei vaci - cred ca se vede cine si ce a desenat:))) Teo aparent nu este interesata de diverse activitati noi, dar eu sunt foarte convinsa ca nu ma scapa din ochi, ma urmareste si inregistreaza tot, iar la un moment dat imi va face o surpriza placuta si va recunoaste activitatea si va colabora (cum a mai facut-o de multe ori pana acum).

I-am cumparat nsite plastilina si i-am aratat cum sa o modeleze folosind niste sabloane. A manifestat putin interes la inceput, dupa care si-a cautat o alta activitate.
Noi am fost acum cateva luni la o petrecere unde era o tipa care ii desena pe fata pe copii. Teo a studiat-o si pt moment atat. La cateva luni dupa (ca sa vezi ce memorie are) i-am cumparat plastilina si prima ei reactie a fost ca a luat plastilina, lua cu degetul cate putin din ea, venea si ne dadea cu degetul pe fata ca si cum ne picta. De atunci tot incerc sa ii explic ca de fapt plastilina e diferita de acuarele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...