luni, 14 februarie 2011

Animale domestice


Mi-am propus ca saptamana aceasta sa ii prezint Teodorei animalele domestice. Astfel i-am printat cateva  pe foi A4 (catelul, pisica, oaia, gaina, vaca, rata, gasca, porcul, calul) si le-am lipit prin casa, pe pereti, pe dulapuri. A fost foarte incantata de ele, le-a studiat foarte mult, iar eu nu am ratat de fiecare data ocazia sa i le mentionez. Cand a ajuns in dreptul gainii a zis ou, acum nu stiu daca a nimerit-o sau chiar a stiut-o dar a fost o surpriza pt noi.

Apoi am listat aceleasi animale in format mai mic pentru a face perechi. Nu am pretentia de la Teo sa faca acum perechi, eu doar i le prezint.  Chiar a fost curios cum le prezentam - s-a asezat pe canapea si langa ea i-am adus niste papusi si niste plusuri si eu ma faceam ca le prezint animalele tuturor, inclusiv Teodorei. Apoi si-a luat ea rolul de profesoara si le prezenta ea papusilor, vorbind pe limba ei.
Apoi am listat cate un exemplar din aceleasi animale domestice, le-am lipit pe bucati de carton si le-am taiat in jumatate - cap si coada. Inca nu i le-am aratat.

Ne-am mai jucat cu niste caluti - mai mari si mai mici, si am incercat sa ii asezam in oridinea marimilor, mai mult eu. Teo era preocupata sa ii calareasca, daca s-ar fi putut. Si imita zgomotul produs de cal.

Cu alte animalute de la ferma.


 Un puzzle cu animale domestice. De obivei, nu are rabdare sa puna toate piesele, dar pe cele pe care le pune le aseaza bine. E un copil mai orientat spre miscare, iar aceste jocuri o cam plictisesc. Trebuie sa ma gandesc la o alta modalitate de prezentare, mai activa.
Vreo 2 jucarii primite de la mama soacra, care imita sunetele produse de animalele domestice.


 Si cateva carti (noi avem f putine carti pt copii, dar acest lucru se va schimba in curand) cu si despre animale domestice. Teo mereu imi aduce carti sa ne uitam la ele, dar nu are rabdare sa le citim, mai mult sa le rasfoim. Cred totusi ca sunt printre preferatele ei, alaturi de mingi, apa, saritul pe pat si dansul.



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...