duminică, 29 aprilie 2012

Cum sa ne jucam fara televizor

Ursuleti nazdravani a recomandat o carte pe care am avut norocul sa o gasesc la biblioteca si care m-a incantat. Este vorba de 501 activitati pentru copii, de la Editura Litera. Cuprinde o multime de idei de jocuri si activitati, impartita in 8 sectiuni - Activitati in casa, Activitati in aer liber, Creatii artistice, Experimente, Exercitii distractive, Cantece si jocuri de limbaj, Bricolaj, Gatit, gradinarit si nu numai.
Fiecare categorie include activitati pentru copiii de toate varstele - de la 2 ani pana la scoala primara, iar fiecare propunere contine o lista scurta cu materialele de care avem nevoie inainte de a incepe o activitate (materialele propuse sunt extrem de accesibile tuturor - pt o parte din activitati nu este necesar decat ceva timp impreuna cu copiii nostri).

Si pentru ca nu voi putea sa o imprumut la nesfarsit, am de gand sa o cumpar - mi se pare o investitie buna si parerea mea este ca isi merita toti banii.  Daca ar fi sa facem impreuna cu Teo o sigura activitate pe zi doar din aceasta carte, am avea "de lucru" cam 1 an si jumatate.....Am vazut pe emag una din cele mai bune oferte.

4 comentarii:

  1. Si eu cred ca isi merita banii aceasta carte!Spor la lucru!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, e groava cartea!
    Uite si aici am vazut o oferta buna..acum mai e si transportul.
    http://www.okazii.ro/carti-pentru-copii/alte-carti-pentru-copii/501-activitati-pentru-copii-a113435736

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci, sigur o s-o comand de undeva.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...