duminică, 19 februarie 2012

Concurs - Activitati educative de la cititori

Cel mai frumos cadou: "Mami, facut un unu!Vazut?"

Luna asta am implinit un an de blog si m-am gandit ca merita sarbatorit printr-un concurs. Am pregatit ca premii: un X si 0 magnetic cu forme geometrice (avand si rezerve de forme si culori), un set de numere magnetice (pe care le-ati mai vazut pe blog) si un set de 10 "zaruri de poveste" pe care noi inca nu le-am incercat, dar despre care a mai povestit Raluca aici: http://caietpentrucasamea.wordpress.com/2012/01/04/zaruri-de-poveste/.
Va invit sa povestiti o activitate educativa pe care ati facut-o impreuna cu copilul vostru (fara a avea vreo legatura neaparat cu ceea ce ati citit pe acest blog), iar castigatorii vor fi alesi prin tragere la sorti in urmatoarea ordine - X si 0, setul de numere, zaruri de poveste. Toate activitatile vor fi luate in considerare, indiferent de gradul lor de dificultate, abordare, etc, iar tragerea la sorti o voi face duminica viitoare, 26.02.2012.
Astept cu nerabdare ideile voastre si o sa le pastrez pentru momentele noastre lipsite de inspiratie.


22 de comentarii:

  1. Multumim in primul rand de provocare. Eu de vre-o luna tot citesc si descopar bloguri cu activitati pentru copii, printre care l-am descoperit si pe acesta. ne-am inspirat mult de aici, si multumim pentru idei.
    In ultima perioada am facut cu baietelul meu, de 1 an si 6 luni, mai multe joculete, dar 2 care ii plac cel mai mult am sa vi le povestesc aici.
    Primul joc are ca scop dezvoltarea senzoriala si coordonarea ochi mana. Astern un cearsaf in mijlocul sufrageriei si pe mijlocul lui torn cam trei sferturi de kg de linte (jocul initial era parca cu orez colorat, insa eu am facut cu ce aveam prin casa.) Apoi ii dau o lingura, sau o lopatica de nisip, o caldarusa si un castronel si baietelul meu pune cu lingura lintea in vase, o transfera dintr-un vas in altul. Apoi mai pune si cu mainile linte, pana cand se plictiseste si incepe sa si-o puna in cap, s-o arunce prin casa. Aceasta activitate il tine ocupat 15-20 minute si ii place foarte mult.(mai fac aceasta activitate si cu paste, de diferite forme si dimensiuni.)
    A doua activitate placuta pentru baietelul meu este sa puna scobitori in cutia de scobitori, prin gaura mica, si doar cate una. Am observat prin aceasta activitate ca are rabdare la jocurile mici si migaloase, cel putin deocamdata.
    Multumim inca o data pentru toate sugestiile si ideile prezentate aici, ne sunt de un mare, mare folos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce idee buna cu cearsaful! Si eu care ma limitam doar la o tava....

      Ștergere
  2. Ce concurs frumos si ce premii minunate! :)
    PArticipam si noi cu 2 acitvitati:
    una pentru piticuti mici, mici: http://ursuletinazdravani.wordpress.com/2012/02/14/puzzle-incastru-din-plastilina-gogosele-colorate/
    alta pentru nazdravani mai mari: http://ursuletinazdravani.wordpress.com/2012/01/29/un-televizor-original/.
    Si ieri, am facut o activitate draguta , in asteptarea primaverii :)
    http://ursuletinazdravani.wordpress.com/2012/02/19/micul-agricultor/

    RăspundețiȘtergere
  3. Nui stiu de ce nu primesc mesaje pe mail de la voi....suntem abonati pe blog :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea ma pricep la detalii tehnice, dar cred ca trebuie sa te inscrii la follow by email.

      Ștergere
  4. Hei, super concurs, asa ca ne inscriem si noi.Dariei ii place foarte mult sa lipeasca diverse lucruri...hartii,ate, materiale, capace si mancare mai nou. asa ca am tot facut desene : am lipit ate pe o coala cu o frunza desenata, cu fulgi de porumb (ptr un concurs ) am facut un bradut cu globuri, dupa care le-am pictat, un omulet de zapada din vata, si o inimioara din orez lipit si pictat pe urma. mai avem multe de facut, dar momentan asta este activitatea preferata....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si Teodorei ii place mult sa lipeasca diverse chestii, mai nou. O sa incercam si noi ideile voastre. Sigur vor fi interesante pt Teo.

      Ștergere
  5. Bună! Noi ne jucăm de obicei cu cuburi lego, preferatele lui G. Cea mai nouă invenție a noastră este confecționarea unui binoclu din două cotoare de carton rămase de la hârtia igienică. Le-am învelit cu hârtie colorată, și le-am lipit unul de altul! A ieșit un binoclu foarte drăguț și original :)

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani!
    Participam si noi la concurs cu o activitate. Aceasta este destinata invatarii/recapitularii numerelor asa ca, am decupat din hartie niste flori iar in interiorul lor am scris numerele de la 1 la 20. Am luat fiecare floare si am lipit-o pe dulap cu scotch. Aplicarea scotch-ului ajuta la dezvoltarea coordonarii intre ochi şi maini.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si copilul trebuie doar sa le vizualizeze lipite si sa le retina? Sau mai face si altceva? O buna perioada si eu i-am lipit multe chestii printate pe dulapuri, dar mi s-a stricat imprimanta si ne-am oprit. Dar e o idee foarte buna.

      Ștergere
    2. Da, ideea e sa vada si sa retina. Nu am mai facut altceva, in schimb pot sa iti spun ca aplicarea scotch-ului a prins-o tare mult pe a mea. Si uite asa am recapitulat si numerele.

      Ștergere
  7. Buna! Participam si noi la concurs cu o activitate de pictura cu cifre, noua ne place mult sa pictam.
    http://douafetecucuiete.wordpress.com/2012/02/16/magie-cu-cifre/
    Va pupam si va uram sa aveti cat mai multe postari interesante ca noi cu siguranta vom fi cu ochii pe voi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte interesanta activitate. O s-o facem si noi intr-o zi.

      Ștergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am mai facut de mult o activitate senzoriala. O sa incercam in week-end cand voi fi mai fresh pt a strange dupa Teo.

      Ștergere
    2. Am sters comentariul pentru ca tocmai ce vazusem primul comentariu era exact aceeasi idee :) Intradevar, e de strans, si trebuie sa fii cu ochii pe copil.

      Ștergere
  9. La multi ani pentru blog! O idee de activitate artistica/educativa simpla: pictatul cu iaurt pe folie de aluminiu (din aceea folosita in bucatarie). Se picteaza cu pensula/degetele, iar cand e folia acoperita de iaurt, foloseti betisoare de vata sa desenezi omuleti, case etc, sau trasezi litere, cifre etc. La noi are mare succes! Mult spor pe mai departe

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu vad nici o problema daca se repeta mesajele. Toate vor fi luate in considerare. Ideea cu iaurtul e interesanta!

      Ștergere
  10. Lui D ii place sa bage banii marunti in pusculita rand pe rand. Si asta il tine ocupa aprox jumatate de ora.

    RăspundețiȘtergere
  11. salut,
    mi-a fost greu sa aleg din activitati, mai ales ca in ultima vreme am fost retinuti la domiciului, iata mai jos cateva:
    - http://tusibebe.wordpress.com/2012/02/13/activitati-de-weekend/ - ma refer la cea cu agrafele
    - http://tusibebe.wordpress.com/2012/02/07/de-vreme-rea/ - cea cu coperta pentru DVD-uri si cea cu puzzle cu litere si numere

    spor in continuare!

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...