marți, 3 ianuarie 2012

Set de stampile

La multi ani! Va doresc tuturor un an plin de realizari, sanatate si timp de calitate alaturi de copiii vostri!
Noi am facut o scurta pauza din activitatea noastra "educationala", timp in care ne-am odihnit nitel, l-am primit pe Mos Craciun, moment care si pentru noi si pentru Teo a fost unul entuziast si foarte apreciat si am fost la colindat.

In rest ne-am jucat dupa bunul plac cu jucariile pe care le-am primit de la Mosul si de la prietenii nostri si incep anul prin a va arata un set de stampile cu animalele de la ferma pe care Teo le-a primit in dar si cu care s-a jucat de nenumarate ori in aceasta mini vacanta.  
Setul cuprinde 10 stampile din lemn, cu manere usor de utilizat si suport cu 2 culori pentru stampile si constituie un excelent cadou, de altfel. Multumim.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...