joi, 27 octombrie 2011

Joc cu pioneze, cifre si numere

Printre primele jocuri educative pe care le-am cumparat Teodorei este acest joc cu pioneze, cifre si numere. Sunt foarte incantata de el, mi se pare foarte creativ si utilizabil cativa ani pana va creste domnisoara. Se pot crea multe imagini, se pot realiza diverse activitati matematice si cu litere. Teodorei i l-am aratat acum cateva luni, in prima faza doar scotea pionii din tabla, acum insa in afara ca recunoaste culorile, numerele pana la 10 si vreo cateva litere, incearca si ea mititica sa formeze imagini.

3 comentarii:

  1. e prima oara cand poposesc pe aici, am primit o recomandare privind avionul facut de voi:)
    imi place ce citesc.
    spune-mi te rog, ce varsta are Teo? incerc sa-mi dau seama daca jocul prezentat mai sus s-ar potrivi hunilor mei... desi mi-e tare teama de piesele mici:(
    merci.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai venit pe la noi, sper sa gasesti aici activitati interesante.
    Teo are 2 ani si 2 luni, e nascuta in ultima zi de vara 2009.
    Si eu ma tem de piesele mici, de aceea Teo se joaca cu el doar in prezenta unui adult. Il scot doar atunci cand Teo beneficiaza de atentia noastra in totalitate.

    RăspundețiȘtergere
  3. in regula, multumesc!
    sigur mai trec pe aici, cum spuneam, sunt multe lucruri interesante - ieri am cumparat clesti de rufe sa confectionam si noi avionul :)

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...