joi, 8 septembrie 2011

Constructii din forme

Ce e interesant la anumite jocuri e ca pot fi folosite de multe ori si in mai multe feluri, pot starni imaginatia si creativitatea copilului si cu toate acestea sa nu fie explorate in totalitate. Genul acesta de jocuri mi se par stimulante si educative si nu ratez niciodata ocazia de a cumpara un astfel de joc daca se iveste prilejul. Ce am reluat astazi, este un joc pe care l-am mai prezentat partial pe acest blog si cuprinde diverse forme geometrice de mai multe culori (deci putem relua formele si culorile) care combinate pot forma orice lucru/obiect/imagine va trece prin minte. Noi ne-am oprit azi asupra unei "foaie, casi, peti" (adica - floare, casa, peste).
Este evident cine a construit imaginile, sper, si am avut si ajutor din partea Teodorei. Ea imi spunea ce sa contruiesc si eu ma conformam, iar eu ii ceream diverse - patratul verde, triunghiul rosu, rombul crem - si ea mi le dadea. Plus ca a construit si ea o foaie= floare, dar cam abstracta...:)))

4 comentarii:

  1. buna! unde ai gasit asa multe forme, eu am unele luate din kaufland, dar nu asa multe forme...?

    RăspundețiȘtergere
  2. Setul il am de la o doamna care aduce jucarii second hand, la noi in oras. e un magazin foarte mic, dar aduce niste super jucarii si ffff ieftine.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu au si magazin online.... :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu din pacate, e un mic magazin de cartier.

      Ștergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...