luni, 4 aprilie 2011

Teo

Am inceput sa petrecem foarte mult timp pe afara, cateva ore pe zi, dimineata si seara. Mai ales ca acum am si eu timp sa ies si am asteptat atat de mult primavara. Avantajele mi se par nenumarate - cunoasterea mediului (degeaba ii explic eu de furnici, daca nu are ocazia sa le vada), aerul curat (cel putin teoretic), miscarea (care e foarte sanatoasa), socializarea cu alti copii, educarea comportamentului in societate, posibilitatea de a transfera scoala de acasa afara (numaram copacii, facem perechi de flori, paleta de culori...) etc. Duminica dimineata am fost la cules de urzici cu bunicii. A fost foarte bine - miscare, aer curat, cred ca ma repet deja... Teo are deja 6 vanatai in genunchiul drept si o mica zgarietura in stangul. Ma gandesc cu inima stransa ce va avea prin genunchi la vara....

I-am cumparat trotineta. De fiecare data cand vedea o trotineta la cineva era de-a dreptul fascinata. Si nu imi vine sa cred ca da din picior asa cum ar trebui sa o faca si cum vede la alti copii. Nu merge singura, cineva trebuie sa o tina si pe ea si trotineta pt echilibru, dar miscarea a prins-o.

Sambata am fost la ziua unui baietel care a implinit 2 ani. Teo a fost cuminte si intelegatoare. A marait foarte putin, s-a jucat frumos, incepe sa ma asculte cu "nu e voie sa luam jucaria copilului din mana" si isi cauta altceva cu care sa se joace. Ce n-as da ca si alte mamici sa-si invete la fel copiii...S-a jucat foarte mult cu catelul familiei.





Si cea mai mare realizare a acestei saptamani e ca Teo a mancat singura cu lingura toata mancarea, fie e vorba de ciorba sau felul 2. Cand zic singura, ma refer la faptul ca isi coordoneaza singura miscarile, fara nici un fel de ajutor din partea mea. Pt prima data am luat masa impreuna in acelasi timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...